Ikväll är det dags...

... för den stora återträffen, klassfesten, som jag skrev om i början av juni. Om ett par timmar skall ett tjugotal "ungdomar" efter 40 år återförenas. Vi ska träffas på Åbryggan. Kvällen har potential, solen skiner precis som jag lite optimistiskt lovade mina vänner och ett par av mina klasskamrater kommer hit på lite fördrink strax. Jag har förberett en liten överraskning i form av en för åldersgruppen specialanpassad variant på "Mina Vänner" som jag tänkte att alla ska få fylla i och sen sätter jag ihop alltsammans till en bok. Jag är övertygad om att dem kommer att göra vågen. :). Frågorna är verkligen specialformulerade och innehåller alltifrån höftledsoperationer till golf och andra handikapp. Nu måste jag öppna skumpaflaskan innan Ann och Jane plingar på dörren. Rapport kommer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll!

2008-08-23 @ 21:18:00
Postat av: Anitha

Kvällen blev jättelyckad! Utförligare rapport kommer när jag har piggnat till!

2008-08-24 @ 02:21:49
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0