Ikväll ska vi bli grundlurade...

Ikväll ska MiML och jag tillsammans med svåger och svägerska frivilligt utsätta oss för att bli grundlurade. Vi ska nämligen gå och se på  Joe Labero som har tältshow! Det hela äger rum på torget precis utanför vårt vardagsrumsfönster, så hade det inte varit en tjock tältduk i vägen så hade vi haft fri entré till bästa platserna! Det hela är en del av den pågående Å-festen, ett från och till regelbundet evenemang då staden sjuder av liv och människor som aldrig annars syns på stan plötsligt dyker upp. 

Innan vi ställer oss i entrékön skall det förfestas lite då släktingarna skall bjudas på lite kycklinggryta och vin.

Vi passar samtidigt på att gratulera dagens födelsedagsbarn (och då menar jag inte grannen på våningen under som fyller 50). MiML:s yngst ( och alltså min bonus-) son, Adam, fyller 29 år idag. MiML har varit över på en snabbis och presentat, jag kramar om dig nästa gång vi träffas men säger: Grattis Adam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0