Alicante, Spaniens svar på Snopptorp?

Stranden där vi tillbringar större delen av dagen är milslång! Idag fick jag för mig att jag skulle ta en promenad i vattenbrynet medan MiML slappade med sin ljudbok. I själva verkket ville jag så klart snitsa lite i min nya svart/vit-randiga bikini, som gjorde premiär på playan. För att skydda facet tog jag på mig både solglasögon och solskärm (vit Nike, skitsnygg, köpt i Australien by the way) Tur var väl det! Efter ca 100 m befann jag mig plötsligt på värsta nudiststranden! Helnakna kroppar vartän jag vände blicken! Kvinnokropparna gör mig inte så jättemycket, men jag vill verkligen slippa se män som exponerar sin kön och helt ogenerat står mitt på stranden och smörjer sina dinglande "behag", med solskyddsmedel! Imorgon promenerar jag garanterat åt andra hållet!

Kommentarer
Postat av: Iron

I Grekland såg jag nåt ännu värre........

2008-08-07 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0