Rusning efter restresor i sista minuten!

Regn, mulet men solchans enligt Aftonbladet. Mulet, regnet hänger i luften (efter att ha strilat mest hela dagen), termometern utomhus visar på +8 enligt mig. Är det konstigt att svenska folket är på jakt efter resor till värmen? Idag har jag för övrigt genomlidit den tristade av dagar på jobbet. De flesta har gått på semester och skratten som brukar eka från fikarummet har totalt tystnat! Nu är jag just denna vecka faktiskt tillförodnad chef för hela företaget eftersom VD:n har dragit till varmare breddgrader så jag får ju i alla fall lov att  försöka hålla humöret uppe. Det är ett mycket stort ansvar.

Kommentarer
Postat av: John

du har en väldigt intressant blogg.

2008-07-09 @ 14:15:19
URL: http://livetenligtjohn.blogg.se/
Postat av: Anitha

Kan du utveckla den synpunkten? :)

2008-07-09 @ 14:20:33
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0