Änglar finns!

Jag har en passion för änglar! De finns lite här och var i hemmet, olika färger och olika former. Men en och annan även utanför hemmets dörrar. En som är alldeles levande heter Marie. Marie fixar mina naglar. Dessvärre hör inte utgiften till det som kallas hushållsnära tjänster. Ren lyx alltså. Vad än det kallas så är det till100 % beroendeframkallande. "Min" Marie är extraordinär. I fredags när jag kom rusande i sista (fem försenade) minuterna, så hade jag inte ens hunnit stanna vid bankomaten. Först när dagens behandling var avklarad (resultat, se nedan) avslöjade jag för nagelängeln att jag dessvärre inte var stadd vid kassa. Marie, som verkligen är en ängel, var inte sen att ge mig kredig. However, skuldenär numera reglerad, via Internet. Man vill ju inte häfta i skuld till en av sina hovleverantörer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0