Datorkrasch = bottennapp!

Det här med att inte ha en egen dator i funktion är verkligen botten! Tur i oturen att det är/var (?) en "tjänstedator". Här ingår service vill jag lova. Hade det inte varit så att jag pga tjänsteärende inte befann mig på hemorten igår så hade den redan varit hämtad och förmodligen/förhoppningsvis också diagnostiserad. Pga ytterligare tjänsteförrättningar och MiML:s tillfälliga frånvaro kommer hämtning inte att kunna ske förrän på torsdag. Nu får jag tills vidare begagna mig av "tjänstelaptop", det går det också, men jag (som har gedigen sekreterarutbildning i botten) känner mig bättre till mods med ett rejält tangentbord!

En av de största sorgerna är att jag inte fullt ut kan tillgodose mitt behov av ständig uppdatering på Min Inredning (min verkliga favvosite!)

I avsaknaden av detta mitt stora nöje tänkte jag visa er runt hos min absoluta favorit på siten Miss_M. Hennes hem är allt jag kan drömma om.  Och nu fungerar inte den djävla musen heller, jag hade naturligtvis tänkt snitsa till inlägget med en tjusig länk! Fixade det!


Kommentarer
Postat av: Iron

Jag tycker att du kombinerat din egen stil och snott lagom mycket ideer från MissM, vars hem är bland det vackraste jag vet!

2008-06-18 @ 15:27:59
Postat av: Anitha

Tack kära du!

2008-06-19 @ 12:54:56
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0