Ska man skratta eller gråta?

Redan i januari i år bokade jag och MiML in sommarens semester. Fyra veckor i hyrt hus i Alicante i Spanien. Aldrig någonsin har vi varit ute i såå god tid. Jag hade satt ut en annons på Blocket och tanken var att försöka hitta ett hus som också skulle kunna inrymma en eller annan tillresande familjemedlem någon vecka. Jag hade aldrig kunnat drömma om att få så bra respons. Det ramlade nog in minst 10 olika, väldigt bra erbjudanden. Vi slog till på ett som verkade motsvara våra önskemål. För att säkerställa att vi också skulle kunna ta oss både dit och hem bokade vi också flygbiljetter i god tid. Under hand har också yngsta dottern bestämt sig för att komma och underhålla oss någon vecka och dessutom en av hennes bästa vänner. Bäddat för en trevlig semester med andra ord!

Idag när jag kom hem från jobbet och öppnade mailboxen hade jag fått ett mail från familjen vi hyrt av som berättar att huset har drabbats av vattenskada! Grr...

Nu är ju jobbar ju jag i fastighetsbranschen så jag vet att sånt dessvärre händer och det är precis lika trist varje gång. Men varför skulle det hända just oss? Nu hoppas vi på en lösning och familjen i Alicante söker efter ett alternativ. Håll tummarna för attan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller tummarna!

2008-06-11 @ 20:57:21
Postat av: Anitha

Tack för ditt stöd :)

2008-06-11 @ 21:12:39
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Sofia Brus

Det här kände jag inte till, men jag håller verkligen tummarna nu!!!

2008-06-23 @ 21:55:33
Postat av: Anitha

Du kan andas ut Brusan, allt har ordnat sig till det bästa. Packa väskan och kom!

2008-06-24 @ 07:12:08
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0