The computer is back!

Efter mindre än en vecka kom datorn tillbaka från sin sjukhusvistelse. Helt intakt! Här har jag gått och oroat mig helt i onödan. Värsta scenariot hade jag målat upp. Hur vi skulle betala våra räkningar - not. Hur vi skulle få kontakt med "uthyraren-av-fyra-veckor-i-Spanien-hus" - not, mm mm. Här sitter jag nu och det mesta är som tidigare. Möjligen med undantag av bildskärmsupplösningen. Alla bokstäver är JÄTTESTORA! Jag får nästan yrsel när jag tittar på bildskärmen. En kontakt till med släktens IT-geni så skall nog även detta lösa sig. Linda! Hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anitha

Linda, no need to rush! I fixed the typsnitt :)

2008-06-25 @ 21:53:27
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0