Alla dessa kort!

Jag har för egen del en hel jävla plånbok fylld med allehanda kort. Åhléns, Hemköp, Ica, MQ, Sisters, Kicks, Accent, Gina Tricot, Lindex, HM, Coop, Albrekts, m fl m fl, you name it! Tycker det är superjobbigt att gå omkring med och hålla koll på. Men vem17 vill missa någon bonus!?  Varför kan inte någon hitta på ett enda gemensamt kort där alla förbaskade bonusar registreras!? Nu noterar jag till min stora förvåning dessutom att Ica uppgraderar sina kundkort till Mastercard, vare sig kunderna ber om det eller ej. Jag är så förbaskat trött på alla dess tvivelaktiga marknadsföringskampanjer som underlättar för människor att få krediter de inte själva bett om! Synnerligen oansvarigt tycker jag!  Det är väl inte så förbaskat svårt att föreställa sig att frestelsen i slutet av månaden kan vara väldigt stor för många hushåll som lever på marginalen! Men det är väl detta man fattat på Ica! Vet hut!

Kommentarer
Postat av: Iron

Vi skaffade COOP Visa (helt frivilligt). Det är enda sättet att få bonus när man handlar på Systembolaget! Man får poäng för allt man handlar överallt - även utomlands. Fast poängen får man lov att lösa in på COOP eftersom man får den i form av bonuscheckar.. Det är väl nåt man får leva med.

2008-12-02 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0