För intimt?

MiML sprang förbi datorn och såg mitt senaste inlägg. Han tycker nu att jag passerat gränsen vad det gäller att avslöja familjeintimiteter.Jag tycker att hans tv-preferenser ändå är ganska oförargliga. Lovar att jag skulle kunna avslöja betydligt djupare familjehemligheter. Nu hotar han i alla fall med att börja göra anonyma inlägg! Watch out! I sammanhanget vill jag dock påpeka att detta absolut INTE är en bild av MiML framför dansbandskampen ej heller från vårt halloweenfirande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll med om att jag är duktig att måla i alla fall.

2008-11-02 @ 18:53:08
Postat av: Iron

Holy shit! Blev nästan mörkrädd!

2008-11-02 @ 19:27:43
Postat av: Anitha

...och vad tror du jag blev!?

2008-11-02 @ 20:51:19
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0