Jag kommer INTE att vara med i Blogg-SM!

Jag brukar vanligtvis, eller nästan för det mesta faktiskt, ratta in Rix FM varje morgon som underhållning till toalettbestyren. Jag har nämligen en väldigt liten, men behändig toaradio där jag avlyssnar det mesta som sänds i den kanalen mellan typ 06.45 och 07.40. Ja, rätt läst, det tar så lång tid för mig. Har förmodligen med åldern att göra. De senaste dagarna har jag förstått att det pågår någon form av SM i bloggning. Jag kandiderar dock icke! Inte för att jag precis tror att jag skulle vara chanslös!? Mera för att det numera är så jävla kallt i vårt arbetsrum att jag nästan skulle behöva vantar för att fingrarna inte skall frysa till is!! Det drar från fönstret så till den milda grad att jag känner hur det viner om öronen. Ska det vara på det här sättet? Jag betalar ju för attan hyra! Den digitala termometern som jag lagt på skrivbordet visar konstant runt 18 grader, ja plus! Men tillsammans med draget från fönstret får det mig att allvarligt fundera över att gå i idé eller i varje fall ta en "Blondinbella-timeout" tills vårfloden kommer. Vi får se hur det blir. Idag har jag i alla fall mailat vår hyresvärd, GE, och beklagat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0