Rån på Eskilstuna-Kuriren, det var inte jag!

Jösses, hann knappt komma innanför dörren och slå på datorn för att notera senaste nytt på ekuriren.se! Rånförsök i Eskilstuna-Kurirens reception!? Visserligen skrev jag ett något irriterat inlägg om diverse journalister på denna blogg så sent som igår och visserligen kom jag just över torget släpandes på ett megastort paket (med hemligt innehåll, födelsedagspresent till guldklimpen). Och till yttermera visso har jag stundtals varit kritisk mot sagda tidnings ledarskribent. Men jag svär, det var inte jag! Nu menar jag verkligen inte att raljera och skämta om en så olustig och fruktansvärd händelse som ett rån/rånförsök, jag lider verkligen med dem som blivit utsatta!! Men vad sjutton är det för korkskallar som gör något sådant och vad i hela friden är det man förväntar sig att komma över i lokaltidningens reception? Knappast ägarstiftelsens kassakista!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Wågström

En del gör vad som helst för några lösnummer.



Skämt å sido, detta är mycket märkligt. Jag tycker mycket synd om de drabbade som vid alla rån eller andra övergrepp.



Ann-Sofie

2008-11-26 @ 21:56:17
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0