Idol?

Ett tv-program jag aldrig tittar på borde jag naturligtvis inte ha åsikter om. För mig räcker det med att läsa valda delar av vad som skrivs om detsamma. Själva namnet på programmet, Idol, är för mig något positivt, men innehållet däremot verkar i huvudsak handla om att håna och trycka ner. Förlåt mig  Annika R, jag gillar dig ändå och vet att det är nyttigt att lära sig att både ge och ta kritik! Men vad i helvete är det för nytta med att håna människor inför både live-publik och svenska folket i TV-soffan? Och vad är det för mekanism som gör att normala, trevliga och till synes intelligenta varelser utsätter sig själva för detta?

Kommentarer
Postat av: Gubben

Har människan (Katrin) några andra meriter än en enfaldig blogg och ett havererat förhållande med rikstönten Alex Schulman?

Hur tänker TV-kanalen?

2008-10-11 @ 20:24:16
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anitha

Haha, en enfaldig blogg? Hmm, nu anar jag en alternativ karriär att satsa på!

2008-10-11 @ 21:46:21
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0