Blåst på Tradera?

Jag erkänner gärna att jag är något av en Tradera-missbrukare. Så gott som dagligen gör jag något besök, ibland (?) köper jag något och ibland säljer jag något. De flesta affärer jag har gjort har varit både snabba och bra. Framförallt betalar jag med blixtens hastighet. För ett par veckor sedan handlade jag en grej som jag helt enligt min princip betalade bums. Grejen är ju att när man väl har handlat så börjar man ju vänta för att kunna använda eller placera det man köpt. Nu är jag rädd att jag har gått på en mina i alla fall, har jag mailat ett par gånger utan reaktion. Idag tog jag en närmare koll och upptäcker att säljaren blivit avstängd från Tradera!! Fan vad trött jag blir. Efter ett par samtal fick jag i alla fall kontakt så nu har jag informerat damen, vars alias på Tradera är "5ifamiljen" och som jag avråder alla ifrån att göra affärer med, att om inte ramarna jag köpt dyker upp med posten på måndag så kommer lilla jag att skicka in en ansökan om betalningsföreläggande till kronofogdemyndigheten. Detta är inte ett hot utan bara ren information. Och nu vet jag för övrigt att Sofia kommer att försöka tillrättavisa mamma. Do not!


Kommentarer
Postat av: Irene Åkesson

Det var det värsta! Men dom byter väl bara alias och kommer tillbaka under annat namn. Vad var det för grejer? Hur mycket pengar? Maila gärna deras namn och adress till mig?

2008-09-28 @ 10:02:25
Postat av: Anitha

Det var ingen förmögenhet, ca 300 spänn för två shabbymålade gamla ramar. Jag mailar kvinnans namn, hon bor i Västerås.

2008-09-28 @ 10:25:37
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Hej Anitha!

Nu får du sätta fart och komma med något nytt och underhållande.



MVH

Ann-Sofie

2008-10-01 @ 17:50:56
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com
Postat av: Anitha

Ja, jag vet! Tack för att du stöter på, ska skärpa mig. Funderar faktiskt på ett inlägg om Ulvskog, uppåt eller snett utåt?

2008-10-01 @ 20:44:43
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0