Har folk blivit komplett galna?

I det pågående projektet "minska från 170 till 135 m²" pågår vissa försäljningsaktiviteter. Alltså sådant som absolut inte passar eller får rum måste hitta nya hem. Somt via Blocket och somt via Tradera. MiML rör därvidlag, tillika hushållet stela hemhjälp, Berit, hon i hörnet, inte en fena. Yours truly får sköta affärerna. En pågående auktion på Tradera fick mig att totalt tappa hakan! Det är alltså så här det skall gå till när man skall skapa sig en förmögenhet! Milda makter!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag tycker att den klart är värd sitt pris. Bara sååååååå fin! Har jag sagt det förut?

2009-04-27 @ 20:10:15
Postat av: Anitha

Det är väl för 17 inte du som budat!?

2009-04-27 @ 21:26:41
Postat av: Anitha

Det är väl för 17 inte du som budat!?

2009-04-27 @ 21:26:58
Postat av: Fia

Wow, gissa om här ska börja letas grejer att sälja!!

2009-04-27 @ 23:40:51
Postat av: Snäckornas sjö

Jaa du...på Tradera kan man bli rik! Eller bli ruinerad ;-)Beror ju lite på ;-)



Såg bilden på huset! Den ser jättefiiiiiin ut, litet och behändigt och mitt i smeten dessutom. Kan ju inte bli så mycket bättre!! Lova att du tar massor av bilder och lägger ut på bloggen och mininredning!!!



Själv har jag tappat lite inspiration när det kommer till inredning...får liksom inga idéer :-( Sen att kameran är paj hjälper ju till...svårt att knäppa kort. Men jag kommer igen...det gör jag alltid!



Nu ska jag studsa ut och njuta av ännu en vacker dag i paradiset! Kram på dig/ M

2009-05-02 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0