Inte samlar väl jag på ansikten?

Hushållet har idag haft fint besök av ett reportageteam, ja i alla fall en reporter och en fotograf, från den största av ortens två lokaltidningar. Här skall minsann göras hemma-hos-reportage! Det var spännande, men ni får tåla er till två veckor efter påsk innan det kommer i tryck! Fotografen som smög omkring och tog bilder i alla möjliga och omöjliga vinklar gjorde en häpnadsväckande upptäckt. Inte precis så att han hittade några bortglömda änglatofflor, dammtussar alltså. Nej, han upptäckte att detta hem är fullständigt invaderat av ansikten! Dem finns absolut överallt till och med i mitt badrum! Det är absolut sant och något jag aldrig någonsin tänkt på. Nu måste jag konsultera Freud för att gå till botten med detta och ta reda på vad detta fenomen egentligt står för i mitt undermedvetna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad spännande. Men att det ska ta sån tid. Ska bli så roligt att se detta. Glöm inte att berätta vad analysen av ansiktsmanin ger för resultat...... (ett leende ansikte kommer här! :-)

2009-04-08 @ 19:18:51
Postat av: Syster Yster

Hej vännen, nu väntar jag bara på inlägg i bloggen ang HUSET! KRAM

IRON

2009-04-18 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0