Jag har avvaktat...

Insynsskydd är  i detta hus ett måste om man inte vill att förbipasserande skall ha total koll på vad som försiggår. I vårt vardagsrum saknades sådana och jag hade låtit de cafégardiner , som föregående ägare så vänligt efterlämnade, sitta i väntan på att jag skulle finna något bättre. Det gjorde jag ju igår på Biskopsgården och i förmiddags satte jag upp dem. Egentligen är dem nog tänkta att fungera som fotskrapor, men.... Blev lite tveksam om jag verkligen skulle måla dem vita. Vid tveksamhet är det säkrast att avvakta. Sagt och gjort. Jag avvaktade. Ett par timmar faktiskt. Men sen slog jag till ändå. Att shabbymåla var i det här fallet inte det minsta svårt. Det hade nog varit svårare att låta bli. Och jag är nöjd med resultatet. Eller....?


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Full pott *****

Tack för igår. Nu måste jag snart komma och titta på allt fint!!

2009-08-09 @ 22:26:29
Postat av: Syster Yster

Hörde by the way att Mme Petite ska lägga ner verksamheten....pga personliga skäl sas

2009-08-12 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0