Ett avsked...

Jag har förmånen att få jobba för ett av Sveriges bästa fastighetsföretag, Graflunds. Och det säger jag såklart inte bara för att jag får betalt för det... En stor händelse i vårt företag är att vi just nu är mitt uppe i byte av affärssystem. Det kan ju möjligen låta som en obetydlig och snabb process, men icke! Det är en otrolig mängd data som skall hamna på rätt plats i det nya. Detta har under hösten tagit mycket kraft och energi från många av våra duktiga medarbetare. Och det är nog inte färdigt ännu. För någon månad sedan fick vi en idé om att vi på våra respektive kontor skulle ordna en enkel tillställning för att "fira av"/begrava det gamla ekonomisystemet, Crom. Vår finanschef, som kan vara betydligt mycket roligare än vad hans titel antyder, höll en mycket uppskattad "andaktsstund" för det gamla Crom. Vi tyckte det blev så kul så vi la upp inslaget på Youtube, även om bildkvaliteten kanske kunde varit bättre... Men vi bjuder gärna på ett par garv eller två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0