Christer Lindarw, Babsan och MiML rockar fett...

Har knappt hämtat mig från kvällens övning. Sverigepremiären på After Darks vårshow 2009 i Lokomotivet, föregicks av superdupermiddag (som vanligt) på Restaurang P2. Jag har i skrivande stund lite svårt att sätta ord på vad jag känner för den show vi just avnjutit. Tror det var det bästa jag sett i denna genre och flera andra dessutom. Att MiML fick tillfälle att sjunga duett med Babsan var väl bara grädde på moset. Eftersom melodin dessutom var hans absoluta favvo, alla kategorier, Stockholm i mitt hjärta, så skulle dem som känner MiML möjligen kunna tro att jag t ex mutat Lars-Åke Wilhelmsson. Men icke, detta var helt spontant och jag hade inget att göra med detta. Möjligen påverkat av att vi satt på första raden!? Nu får vi allt vara lite uppmärksamma här, risken finns ju att MiML hakar på After Dark och försvinner på turné, närmast till Karlstad om vi skall tro pappa Lindarw... To be continued... Det var kort sammanfattat en superb show! Go Christer, go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0