GoStay, to be continued...

Eftermiddagens telefonsamtal med Gostay gav vid handen att vårt bagage var lastat på en (?) för att köras ut idag. -Tror du själv på det, frågade jag den vänliga kvinnan i andra änden av telefontråden. Det gjorde hon. Det gjorde inte jag. Och inte heller har jag en aning om denna snubbes reserutt. Skall han åka till Arjeplog och tillbaka eller... Och ännu har inte någon leveranssnubbe hörts av. Klockan 10 minuter före 18.00 ringde jag Gostay och insisterade på att få telefonnumret till leveranssnubben. Kunde jag inte få. Det fick dem inte lämna ut. Enveten som jag numera blivit krävde jag då att Gostay skulle ringa upp snubben och be honom att ringa mig. Det lovade hon. Klockan 17.50. Nu är klockan 20.03 och ingen snubbe har ringt. Gostay - No way!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Wågströmöm

Hej Anitha!



Det verkar som om ni får köpa nya kläder. Reseförsäkringen täcker väl förhoppningsvis kostnaderna.



Jag håller tummarna för att era väskor kommer fram till slut.



Trevlig helg

Önskar

Ann-Sofie

2009-01-09 @ 23:23:33
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com
Postat av: Anitha

Tack för din medkänsla, Ann-Sofe!

2009-01-10 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0