Imorgon blir det After Dark...

Imorgon är det så dags för något vi sett fram emot länge, premiär på After Darks nya show, med turnéstart i Eskilstuna. Biljetterna till denna premiär inköptes för länge sedan så det störde mig enormt att läsa i tisdagens tidning (EK) att premiären skulle ske imorgon, dvs idag. När det i själva verket är imorgon, dvs torsdag! Idag är det genrep, vilket är något helt annat. Tack vare vårt (mitt?) förutseende har MiML och jag våra platser på första raden! Är det att göra en Lassie att skriva att jag i min barndom var med i samma teatergrupp (IOGT?) som Christer, numera världsstjärnan själv? Definitiv bonuslassie måste väl vara att min pappa och hans pappa, Bert, var kompisar som delade ett stort och brinnande intresse för en viss motorsport. Eller...?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Wågström

En Lassie är i alla fall bättre än en pudel ;-)



Kram

Ann-Sofie

2009-01-28 @ 23:20:36
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com
Postat av: Anonym

Haha..... hon är för rolig! Ja nog är det bättre med en Lassie än en pudel!!!



Jag har ett speciellt minne från skoltiden med divan själv - det var på Bio Kontrast - Öster om Eden - det gräts hejdlöst........

Jag gick dit med hans lillasyster (halv) och hon skämdes ....... för de andra killarna var mycket tuffare...

2009-01-29 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0