MiML tror att han har All Inclusive...

Efter att ha serverat MiML lite rester från gårdagens kväll med Eskilskommittén, en om jag får säga det själv, formidabel majssoppa, smet jag, som jag uppfattade det, i fullt samförstånd med MiML, snabbt iväg till datorn för att göra ett kort inlägg om den nyprostituerade, Alf Karlman, se nedan. Självklart placerade jag dessförinnan min soppskål i diskmaskinen! När jag så återkom efter den korta tid det faktiskt tog, det gick faktiskt på fem röda, så hittade jag MiML bekvämt tillbakalutad i en av de nyinköpta fåtöljerna, framför tv:n! Men köket, däremot, det fan ta mig (usch så okvinnligt jag uttrycker mig!) precis ut som jag lämnade det. Soppkastrullen stod kvar på spisen, brödpåsen låg halvöppen på diskbänken, etc etc. MiML tror alltså på fullt allvar att han bor "All inclusive"! Nu tänker jag faktiskt lämna den jävla soppkastrullen kvar där på spisen och sen se vad som händer! Jag menar, någon måtta får det väl vara. Vi lever ju i en jämställd tid, år 2009!? "Hushållerskan", dvs skyltdockan Berit, ser som vanligt helt stel ut och verkar inte ha för avsikt att röra en fena... Någon som har några tips?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Kan man få receptet på majssoppan, den lät intressant.



Undrar

Ann-Sofie

2009-01-15 @ 22:22:07
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0