Missa inte Bomans Hotell i Trosa!

Medan MiML drog till Turkiet, drog jag med firmans ledningsgrupp till världens ände. Dvs Trosa. Påståendet att Trosa är världens ände är dock i alla avseenden fel. Det är i allra högsta grad i världens centrum. I alla fall Bomans Hotell. Hotellet har 79 rum och inget är det andra likt. Eftersom det var jag som bokat in oss så hade jag också i förväg spanat in alla hotellrummen och hittat mitt favoritrum. Nummer 39! På det här hotellet vet man minsann vad det är värt att göra lite extra - jag blev bönhörd! Efter middagen (den var för övrigt också utsökt) igår kväll var jag absolut tvungen att prova det jättestora badkaret som finns inne i rummet och där låg jag en stund och njöt. Ja, kanske inte precis av utsikten i taket. Där satt nämligen speglar. Men väl av att se ut över rummet.

Hemkommen har jag nu surfat runt på deras hemsida och dreglat över ett stort antal av de övriga 78 rummen så jag måste nog snart återvända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0