En liter antikvitt...

Jag hade verkligen ingen aning om hur mycket en liter färg faktiskt räcker till. Den nu trynande litern inhandlades i första hand för att måla pärlsponten bakom vår säng, men vad sjutton. Den måste ju förbrukas. Således har även denna dag penseln fått jobba. Först ut var ett brunt skåp på övervåningen. Här lyckades jag pricka in perfekt torkväder under förmiddagen varför målandet kunde ske utomhus. Det torkade i ett nafs och jag är mycket nöjd med resultatet.





Nu hade jag ju liksom fått upp ångan så av bara farten attackerade jag kommoden i vår kombinerade tvättstuga/wc på bottenvåningen. När jag ändå var igång liksom...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du är bara så duktig med penseln!

Kom hem och hjälp mig!!!

2009-07-20 @ 20:19:52
Postat av: Anitha

Jag kommer på lördag!

2009-07-20 @ 20:55:49
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0