Två minus = ett plus!

På dagens minuslista: 1)  MiML är bortrest och på grund av den förestående flytten ligger alla mina projekt nere just nu. Det är ju liksom ingen idé, jag har ju redan börjat flytta! 2) Vart tog våren vägen? Idag har jag passerat det värsta regnovädret på mången goddag, mellan Katrineholm och Eskilstuna, sen eftermiddag. Tror till och med att det åskade faktiskt!

På pluslistan: Nummer 3/2009 av Vakre Hjem... ropade på mig i Pressbyrån! Här skall dreglas! Kolla in temat: uterum! Passar ju som handen i handsken, här måste planeras. Nu drar jag mig därför långsamt och värdigt tillbaka i min budoar.  Kan avslöja att jag redan är iförd pyamas, kl 19.30!


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

;-)Du fann den!!! Jag håller som bäst på med ett gammalt fönster för rumsavdelning och ett för altanen! Vilken tur att jag köpte 30 st gamla fönster i lördags! :-) Sov gott! Får bädda ner mig jag också MSK ska titta på fotboll.

2009-05-05 @ 20:18:52
Postat av: Yster Syster

Köpte också en taklampa med industristuk i "silver" till arbetsrummet plus lite till. Det är som hittat!

GLAD! :-)

2009-05-05 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0