Är det någon som driver med mig?

Min ambition i dag var att efter den betalda arbetsdagens slut fortsätta på den ideella. Det vill säga slutföra gårdagens målningsprojekt med vaxa det jag målade vitt igår. Inspirationen är dessvärre som bortblåst och ersatt av nysandet. Tror jag har nyst 100 gånger. Jag är ju gammal nog att inse vad det betyder. Snuba, i värsta fall en rejäl förkylning. Har hört talas om att sådana härjar runt om. Nån jävla schweineflunse vägrar jag i alla fall, men detta är inte bra alls. På fredag ska ju Pyret och jag kliva på ett plan mot Venedig. Jag citerar Tomas Ledin: Ingenting kan stoppa oss. Ingenting! Möblerna är i alla fall vaxade, men sen tog det tvärstopp. Istället för hemmapyssel skall kvällen ägnas åt mys. Sedvanlig menu när MiML är bortrest är bacon och äggröra alternativt keso. På TV:n lär det skall visas Sveriges fulaste hem, så det kanske jag också frossar i. Inte är det mitt i alla fall, men man kan ju alltid lida med andra. Innan dess skall jag visa bilder på det nymålade. Alldeles strax...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Sekretären är ju snygg som den är också! Men du har väl redan börjat måla den! Eller?

2009-10-05 @ 21:14:56
Postat av: Anitha

No, orkar inte just nu. Inser att det är ett jävla jobb!

2009-10-05 @ 21:17:41
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0