Farfarweekend är över...

Hushållet har haft farfarweekend. Farfarweekend var MiML:s present till ett barnbarn som fyllde sex för en dryg vecka sedan. Det innebar att sexåringen hämtades i fredags, bl a bjöds på hämtpizza, fri vakentid obegränsat med god och en heldag i Kolmården med farfar. Med på utflykten skickade jag en kamera med nyladdade batterier och dessförinnan instruerade jag sexåringen i hur man handskades med kameran. Han fattade mycket snabbt. Så snabbt att batterierna var nästan urladdade vid ankomsten till Kolmården :) Ett gäng bilder blev det dock, vilka jag brände på en cd-skiva som han fick med sig som minne av helgen. Flera av bilderna var riktigt bra, några dock lite svårtolkade. Den här t ex...



Den unge mannen hade dock en fullt rimlig förklaring när vi tittade på hans alster i morse. -Det är mitt finger!
Jag tror han blir en stjärnfotograf vad det lider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0