Först förkylning och sedan detta...

Febern verkar ge sig, vaknade med 37,4 och det är ju inte särskilt mycket. Rinnande näsa har övergått till hackhosta. Googlade fram en väderleksprognos för Venedig för de närmaste dagarna och den jublade jag inte heller över:

partlycloudy
26° | 16°
 
chancerain
23° | 16°
 
chancerain
25° | 14°
 
chancerain
23° | 12°
 
mostlysunny
23° | 10°
 

Lägg särskilt märke till fredag - söndag!

Till yttermera visso fick jag just sms från mitt vackra resesällskap, tillika min yngsta dotter, Gull-Fia (hon heter såklart inte så, det är bara internt). Det visade sig att hon oxå (ja dem messar så ungdomarna) är förkyld. En tröst i bedrövelsen är att hon lovade ta med till mig några starka piller som hon köpt i Bryssel... Den här resan kan ju bli hur kul som helst...

Kommentarer
Postat av: Nia

Hört talas om virus via datorn?

nu ligger en annan sjuk med feber,ont i halsen och snuva..kanske blivit smittad via datorn?!;-)

2009-10-10 @ 09:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0