Brevlådan...

Idag hämtade vi den, brevlådan som underbart skickliga Pia, Hantverk & Design, målat så himla fint! Jag blev så jätteglad för den och nu är jag himla sugen på att sätta upp den. Jag fick också chansen att se ett annat av hennes alster så jag är helt övertygad om att våra vägar kommer att korsas fler gånger.

Nu kommer dock ett litet problem att uppstå. Skall jag själv kila till Clas Ohlsson och köpa lämpliga skruvar, ta fram borrmaskinen själv och borra hål i brevlådan och skruva upp lådan? Eller skall jag invänta MiML? Eller skall jag be den älskade händige sonen om hjälp? Ett är nog säkert, det sistnämnda går nog fortast... Bilder kommer. När är dock beroende av vilket alternativ det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0