Inredningsblogg?...

En av mina kollegor påpekade för mig att min blogg har konverterat. Från allmän till heminredning. Det är nog lite sant. Men högst tillfälligt. Tror jag. Som nybliven husägare (ja, idag fick vi lagfart) är jag nog lite insnöad.

Jag ägnar en del tid åt andra inredningsbloggar och igår stötte jag på inte mindre än två nya bekantskaper som genast väckte mitt intresse. Den ena var en kvinna som gör gudomligt dekorationsmåleri. En av hennes produkter är brevlådor. En sådan behöver vi. Nuvarande sådan skäms för sig och passar då rakt inte ihop med de fina pardörrarna. Nu har jag fått kontakt och denna underbara kvinna som nu skall producera en ny åt oss och som skall målas i sk gustaviansk stil. Det blir mycket spännande. Till på köpet visade det sig att denna kvinna inte alls bor långt ifrån oss. Vi bor nämligen i samma vackra stad! Jag rekommenderar varmt ett besök på hennes blogg/webbutik!

Den andra bekantskapen, Kristall & Pynt, visade sig även denna vara ett ställe där man kan göra inköp. På en av de vackra bilderna hittade jag en underbar lite fågelbur som jag genast kände att den skulle passa hemma hos oss. Och den var till salu. Nu är den betald. Av mig! Har jag fått pippi? Nej, men nu äger jag två fågelburar så nu är det bara pippi som saknas. Jag tar mig friheten att låna Kristall&Pynts bild på detta hemmets nytillskott.


Bild: Kristall&Pynt

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Åh, så inspirerande!! Nu måste jag nog shabba till våran brevlåda!!!

2009-09-08 @ 23:10:07
URL: http://gryningsljus.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0