Paket på väg...

När jag var hemma och var lite sjuk härförleden och ägnade en del tid åt att surfa runt på inredningsbloggar gjorde jag ju en ny bekantskap, Bläckhornet.  Viveka som döljer sig bakom denna visade sig också vara en affärskvinna av rang. Hon hade, visade det sig, kommit över helt underbara skyltar. Sådana som jag hittills varit helt ovetande om att det fattades i mitt hem. Nu har vi rått bot på denna brist och inom kort kommer ett par att levereras hit. Bilden har jag lånat av Viveka och Bläckhornet. Exakt vad det står på mina skyltar vet jag inte, men jag litar på att det kommer att bli så bra så.


Kommentarer
Postat av: Måd

Hej!



Visst blir man glad av att få tag i det där som man bara INTE kan "leva utan"....



Har också 2 skyltar som ska bli mina nästa vecka.....



Nice....



Ha en fin dag och hälsa gärna på!



Kram



Måddan

2010-04-10 @ 11:16:59
URL: http://himlalantligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0