En skittråkig söndag...

Idag har jag verkligen inte fått till det! MiML kom hem igår från tjänsteresa i Sydafrika. Med sig hade han en dunderförkylning, stackarn. Det blev därför lite lätt stiltje i huset. För att roa mig (?) bestämde jag mig för att diska alla pinaler i tallrikshyllan. Det blev inte roligare. Tog en sväng till Ica Nära för att göra lite miljöarbete, dvs returnera ett gäng pet-flaskor och julölburkar. +55 kronor som jag raskt återinvesterade i samma Ica-kedja. Eftermiddagen ägnades åt en del surfande runt och det slutade med att jag tröstshoppade lite på Tradera. En mycket vacker Ewa i Walla-kjol, för köp-nu-pris, 1000 riksdaler! Jag är just nu helt insnöad på just Ewa i Walla. Möjligen är det något allvarligt fel på min självbild... Nu är densamma i alla fall betald och här väntas bara på leverans. Middag är avklarad och nu inväntas söndagens höjdpunkt, En annan del av Köping! I morgon är en annan dag... (Arda, tre punkter!)

Kommentarer
Postat av: Arda

Hahaha...

2010-01-23 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0