Aftonbladet - om INTE sanningen ska fram...

Något trött har jag tagit del av den senaste veckans skriverier om Aftonbladets, hittills ännu inte bevisade, attack på Sven-Otto Littorin. I Sverige är det inte tillåtet att köpa sex. Det är bra. Men det är tillåtet att sälja. Inte bra. Preskriptionstiden för sexköp uppges vara två år. En kvinna, som tydligen försörjer sig som hora, "träder fram" av någon anledning i just Aftonbladet efter fyra år och påstår att den numera avgångna ministern betalat henne för sex. Ministerns pressekreterare informerar omgående Aftonbladet om att ministern förnekar detta. I dagens Aftonblad uttalar sig Lena Mellin och hävdar att "Aftonbladet inte pratar genom ombud". Detta är en mycket viktig information till landets alla presstalesmän/kvinnor. Många torde riskera att bli arbetslösa. Arbeta, behöver nog inte "Anna" göra på en tid, jag misstänker starkt att hon fått ett skapligt bidrag till sin försörjning av en kvällstidning...

Jag måste ta tillfälle att skicka några uppmuntrande ord till Sven-Otto Littorin. Din karriär är inte slut, det finns flera exempel på bra möjligheter framöver. Se bara hur det gick för Björn Rosengren!

...och några till Reinfeldt: Skandaler påverkar inte valet!

Nu lovar jag att aldrig köpa Aftonbladet någon mer gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0