En historisk vecka...

Imorgon inleds undertecknads sista semestervecka för denna sommar! En mycket ovanlig sådan dessutom. För första gången i mitt liv skall jag tillbringa en hel semestervecka alldeles på egen hand. Hemma! MiML har dragit till Sydafrika på tjänsteresa och jag har ägnat större delen av dagen åt att fundera ut lämpliga projekt. Alltså göra-om-hemma-projekt. Hittills har jag dock endast kommit upp med lite flytta-runt-på-saker-i-köket-övningar :( Eftersom yngsta dottern för tillfället är bostadslös och flyttar runt på soffor hos vänner samt gästsängen i detta hushåll lär det kunna bli lite städa och plocka upp prylar, men i övrigt behöver jag INSPIRATION! I synnerhet som vädergudarna inte förutspår något vidare sommarväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0