Ikväll - sinnescirkus...

Ikväll skall vi roas eller möjligen oroas. MiML och jag skall nämligen strax bege oss till Teatern, där Henrik Fexeus håller sinnescirkus. Ursprungligen var min idé att vi skulle avsluta kvällen på någon närbelägen restaurang eller pub, men numera vet jag att staden invaderats av HA-medlemmar som skall på födelsedagskalas hos den lokala föreningen så det blir nog raka spåret hem. Det blir nog för övrigt en tidig kväll, MiML:s väckarklocka skall nämligen purra honom kl 02.45. Han är lite trött på det här trista vädret så han har bestämt sig för att tjänsteresa till Israel är väldigt lämpligt. Kollade btw temperaturen i Tel Aviv, +30! Avundsjuk? Inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0