Bespara oss Blondinbella i politiken!

Via Expressen har jag idag gjort en helt ny "bekantskap", Blondinbella. Guds gåva till bloggvärlden, om man får tro henne själv. Tidigare har jag bara hört talas om och inte brytt mig om att ta närmare reda på vad detta egentligen handlar om. Nu förtäljde Expressens rubrik att hon minsann fyllt 18 och haft kalas med 400 av sina närmaste vänner på Café Opera så jag tänkte att jag får väl ägna en stund åt detta.  Nu har jag gjort det, men det kommer att ta en stund innan jag kan smälta vad jag har läst. Herregud! En snorunge som såvitt jag kan konstatera inte uträttat minsta lilla nytta, förutom att framhäva sig själv, sin egen förträfflighet och fullkomlighet och som dessutom förbehåller sig rätten att konsekvent fördöma alla som inte ser ut som hon!  Och hon inbillar sig dessutom att valda delar av den svenska småkändisvärlden kommer går på 18-årskalas på Café Opera - FÖR HENNES SKULL? Till yttermera visso utger sig människan för att vara politiskt aktiv. Bevare oss, må hennes politiska karriär stoppas i malpåse tills dess hon vuxit upp. Serverar man barn på Café Opera förresten. Har dem inte hört talas om hur det gick för Tomas Brolin?

Kommentarer
Postat av: Tyskungen

Jag tycker hon ska bli statsminister!

Hej,



Du borde verkligen läsa min recension av Blondinbellas blogg här:



http://www.tyskungen.se



Vore kul att få höra din åsikt.



MVH,



Klaus

2008-10-31 @ 15:45:29
URL: http://beiersdorfbloggen.blogspot.com
Postat av: Anitha

Tack för tipset, det ska jag göra bums!

2008-10-31 @ 16:55:41
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0