Snart (?) bär det av...

Skärtorsdag och regnet öser ner, men mitt halsonda vill inte riktigt ge sig...  Idag är det den stora lurardagen, 1 april. Ikväll ska MiML och jag låta oss luras rejält. Vi skall nämligen gå på Eskilstuna Teater och se stadens egen magiker, Julien Dauphin, in action! Det ser jag fram emot. Något annat jag också ser fram emot är detta!



Här ska MiML och jag tillbringa två av sommarens semesterveckor! Hotellet, som ligger bara 100 meter från stranden, heter Plaza och ligger på den grekiska ön Skiathos.






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Hej hoppas det går bättre för er den här resan.



Glad Påsk!

Önskar

Ann-Sofie

2010-04-01 @ 19:14:15
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0