Till er alla från oss alla...

I dag är det Julafton, men till detta hushållet kom tomten redan igår. Förklädd till min syster, faktiskt. Jag presentades med inte mindre än två (!) fantastiska zinklådor. Och nu snackar vi rejäla och gamla doningar. Den ena ska jag använda för att förvara tidningar i, men vad jag ska använda nr 2 till har jag ännu inte bestämt. Tills vidare får de stå staplade på varandra. Mycket fin och uppskattad julklapp, tack syster!



Nu ska det stökas lite innan julfirandet tar fart på allvar. En riktigt God Jul tillönskar jag alla jag känner och inte... Var rädda om er och om varandra!





Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag har en på trappen med jularrangemang med julros och granris med mera i och jag har 2 st till som är till salu.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0