Räcker inte doping-OS?

Vår fjärde vecka börjar lida (inte jag!) mot sitt slut. Tiden går fort när man har roligt (?). Frågade MiML i morse om han skulle kunna tänka sig att stanna en vecka till. Svaret kom omgående och med eftertryck. -Nej, för fan! Den senaste veckan har jag, semestern till trots, ägnat även åt en del jobb. Jag har förstått att det förutom ett visst intresse för dopingOS råder nyhetstorka i Sverige och vad är då mer tacksamt att ta upp än hur stora och stygga fastighetsägare beter sig mot stackars oskyldiga hyresgäster. Och inte 17 är murvlarna intresserade av sanningen. Nej, rubriker ska det vara till varje pris! Oaktat detta ska jag börja arbetsveckan med att få den djävla herpesattacken kontrollerad! Så här orkar jag inte ha det...

Kommentarer
Postat av: Iron

Jag undrar över den där texten till vänster: Någon är hemligt förälskad i dig - ta reda på vem det är....... Får man nånsin veta? Välkommen hem! Det är långsamt i svedala......KRAMIZ till er alla!

2008-08-07 @ 10:08:47
Postat av: Anitha

Den til vänster är bara någon som vill tjäna pengar...

2008-08-08 @ 21:13:37
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0