Mer humor åt folket!

Jag trivs verkligen på mitt jobb. I själva verket kan man nog inte ha ett roligare jobb. Mycket av mitt arbete kretsar kring  det mest spännande jag vet, ord! Jag jobbar nämligen med information, kommunikation och marknadsföring. Denna min sista vecka på jobbet känns emellertid urtrist. Jag vill inte vara här! Jag vill ligga i en solstol och lyssna på en bra ljudbok.En sysselsättning som jag för övrigt kommer att ägna mig flitigt åt från nästa vecka och fyra veckor framöver. Eftersom det är så trist tycker jag vi behöver lite humor. Därför tänkte jag dela med mig av lite sådant. Denne man är något av det roligaste jag vet, även om han luktar lite skumt.



Vill man ha några riktigt rejäla skratt ska man också kolla in några av  hans videoklipp på aftonbladet.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0