Allsång på Skansen och Morden i Midsomer!

Vilken kanonkväll det kan bli!  
Kan en TV-kväll bli bättre än så? Här gäller det att klara av middagen så att man kan sitta bänkad i tv-fåtöljen innan 20.00! Vilket startfält vi bjuds på ikväll, Håkan Hellström, Arja Saijonmaa, Christer Sjögren, Miss Li och Bosse Parnevik! Nästan en femetta! Det hade det så klart varit om Miss Li hade haft med sig Lars Winnerbäck. Men man vet ju aldrig vad som händer. Överraskningar har vi ju fått förr i allsångsprogrammet.

 

Även om jag själv får avnjuta allsången hemifrån så har jag god representation på plats på skansen. Supersofia är redan bänkad tillsammans med kära vänninan Brusan. Och basar för evenemangen på skansen gör ju dessutom numera vännen Urban. Jag känner mig med andra ord heltrygg!

Morden i Midsom som kommer direkt efter allsången är verkligen ett sommartecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0