Bantningstips??

Innan jag visste ordet av hade MiML och jag bokat in en resa till varmare trakter över jul och nyår! Något vi pratat om en längre tid. Ett tungt vägande skäl är att alla våra stackars barn varje år har ett himla bestyr med att flänga runt hos mammor, pappor, plastpappor och plastmammor! Vår "tilldelning" av julfirande brukar antingen vara juldagen eller annandag jul och varje år är det ett puzzel för att få alla på plats. Vi mjukade lite förra året/i år med att vara borta över nyår. Nu tar vi ett steg till och blir borta över både jul och nyår! Sharm el Sheik, here we come! Vi åker 20/12 och kommer hem ett år senare :). Eller i alla fall den 3/1 2009! Nu började jag ju direkt fundera över formen, alltså kroppen. Idag har varit på det första jympapasset på evigheter och nu känner jag att detta måste styras upp. MiML hittade mycket snabbt en lösning. -Jag såg att du hade "första hjälpen" i badrummet, kommenterade han. Jag såg förmodligen ut som en fågelholk, för han fortsatte: - Vet du inte vad du har i badrummet? Jo, det trodde jag att jag hade koll på. Döm om min förvåning när han gick till mitt badrum och kom tillbaka med denna !?


...varför tänkte jag inte på den? Nu är det ju bara att byta ut duschtvålen! Nu gäller det bara att övertyga Systeryster om att följa med!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kikar in hos dig lite då och då för att kolla läget! Kul med bilder från kickoffen!! Gissa om jag satt och längtade efter att få vara med...



Jo, ett tips som funkar för mig är att lägga på lika mycket grönsaker på tallriken som den övriga maten tillsammans och sedan börja äta den innan jag äter det andra. I början orkar man nästan ingen annan mat än grönsaker och efter ett tag när man lärt sig hur mycket man orkar så blir portionerna av betydligt mindre av den vanliga maten.



Fast jag tycker att du är snygg som du är!



Kram!

2008-09-15 @ 17:07:31
Postat av: Anitha

Du är ju för go´du också! Ska testa ditt råd!

2008-09-15 @ 18:05:33
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0