Jag har absolut inget gemensamt med Sverigedemokraterna!

Faktum är att jag inte ens fattar att de har ordet "demokrater" i sitt namn. Det som denna grupp står för är väl så långt ifrån demokrati man kan komma. Nu tror jag inte heller att någon som känner mig ens skulle misstänka något samband, men eftersom jag just publicerat en bild med det efternamn jag föddes till, vilket råkar vara samma som sd-ledaren så vill jag bestämt avfärda varje sådan fundering. Vi är alltså inte släkt, vare sig i tanken eller anden! Att opinionsundersökningar nu pekar på att en representation i riksdagen är möjlig gör mig väldigt obehaglig till mods och får mig nästan att vilja kasta mig in i politiken (igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0