Julbord med familjen...

Lördagens julbord med familjen avlöpte väldigt väl. Många tycker att det var ett lite udda sällskap. 19 vuxna och 5 barn, varav 2 st mer eller mindre sovande. MiML och jag, alla våra barn med sina respektive och några svär/föräldrar, våra respektive fd make/maka, MiML:s äldste sons fd sambo samt MiML:s 4 barnbarn och 1 av mina! Det blev en mycket trevlig kväll med middag på Tingsgården och lite "efterfest" och det hela slutade ett par timmar efter midnatt med lite (?) cognac hemma i vårt kök. Det kan tyckas lite knepigt, men som så många familjer utvecklat sig så tycker jag fler borde umgås som vi. Här kommer ett axplock från kvällen...



Violetta (Mias mamma), hennes man Oliver och en del av Mia.



Radde och hans hustru, min vackra Jenny och del av Mikael (min sonhustrus bror) ...



Andjela och hennes Adam (MiML:s yngste son) ...



Anna (MiML:s äldstes sons fd sambo) och en del av MiML



En del av min yngsta dotter Sofia...




Kicki (MiML:s tidigare hustru) och del av Andjela samt Jenny i bakgrunden ...



David, min vackre och underbara son ...



Karin (MiML:s äldste sons hustru) och deras söner Nikolaj och Dante i bakgrunden



Andreas, MiML:s äldste son (problem med kameran?)



Dan (MiML:s äldste sons svärfar, dvs Karins pappa) ...



René, Karins mamma (med Nikolaj i förgrunden)

    

MiML, jag (med Juni) och del av Bengt, min tidigare make, tillika Sofias och Davids pappa (foto: Jakob)



Viktor, äldste son till Andreas och Anna



Jakob, Andreas och Annas yngste son (och del av Anna)



Juni, dotter till David och Mia (och del av hennes farmor, dvs jag)



...och en del av mina vackra, Sofia, med Oliver i bakgrunden, en liten del av Adam på sin vänstra sida och en lika liten del av sin pappa på sin högra...

...ingen glömd? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar sånt!!!!

2009-12-21 @ 22:43:05
Postat av: Iron

Jag håller med föregående talare... Grattis till en lyckad tillställning!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-12-22 @ 10:23:18
Postat av: Kicki J

Sånt här gillar jag! Må gott under helgdagarna!

2009-12-22 @ 20:46:20
Postat av: Anitha

Kicki J, I think I know you :)

2009-12-22 @ 22:40:22
Postat av: Nia

gott nytt år!

jag tappade bort mig vid äldste sonens fd sambo svärmor el nått;-)

kul att man kan få ihop alla!

kram

2010-01-04 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0