Proud Anitha - yes!

Igår firade vill den lilla minstas födelsedag. 27 år. Eller var det 17? Brunch för den närmaste familjen på Sjöpaviljongen vid Alviks Strand. Supertrevligt. Om någon skulle fråga, fråga gärna, vad jag är mest stolt över i mitt liv, så är det faktiskt tre saker. Eller inte saker egentligen. Nej, tre levande varelser. Inget jag rimligen kan ha gjort i mitt liv har dock gjort mig förtjänt av dessa tre, helt underbara människor. Jag är verkligen såå stolt över dem alla tre. Även om de alla tre ser rätt blåögda ut (och dessutom blonda, även om David gör vad han kan för att dölja det)  så är det långt ifrån hur dem är, bokstavligen! Så kloka! Och visst är dem vackra också!

 


Kommentarer
Postat av: Moster Yster

Jag kan bara hålla med! GRATTIS både du och minstingen!

2009-10-20 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0