Mot Bryssel...

Här i hushållet packas det. MiML och jag skall tillbringa hänryckningens helg hos yngsta dottern i Bryssel. Min lilla gull-fia har blivit stor flicka och jobbar för några månader hos Sveriges EU-kommissionär, Cecila Malmström. Ja, jag erkänner, jag är väldigt stolt över detta mitt yngsta ättelägg. Må hon bli statsminister! Stolt är jag för övrigt över alla mina tre helt underbara, vuxna och underbart kloka "barn". Många gånger har jag förundrats över hur det kunde bli så. Inte tack vare mig, snarare trots. Men det är historia. Nu packas det i alla fall. Lågprisjätten har sina bagagebestämmelser som det gäller att följa till punkt och pricka. Till på köpet har det lilla underbarnet beställ finncrisp och Kalles Kaviar. Så här gäller att leverera!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0