Kevin, min Idol 2008

För första gången denna säsong så har jag nu sett på programmet, Idol. Anledningen var att jag hoppade lite bland kanalerna under det att jag kollade in På Spåret. Oaktat någon i familjekretsen hade varslat att vi borde hålla på Alice så smälte mitt hjärta omedelbart för Kevin. Helt otrolig kille. Kom till Sverige för exakt på dagen ett år sedan och är nu i final i Idol och pratar svenska så när som en infödd! Dessutom sjunger han som en ... Lyssna själva här. Nu får vi vänta en hel jäkla timme på resultatet, men jag håller i alla fall tummarna för Kevin, och har dessutom, för första gången, ringt flera gånger och röstat. Go, Kevin, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0