Har den äran på mig!

Tack, tack! Ja, jag fyller år idag. Inte något vi gör någon stor affär av bara lite skumpa och rysk kaviar och sedan ska MiML och jag äta middag ute.  Förutom att jag fick flera trevliga SMS från barn och vänner började jag dagen med att vakna och fundera över när jag egentligen ska känna mig som hon ser ut som jag möter när jag ser mig i spegeln!?

MiML tror dock att jag fortfarande är 25. Han uppvaktade i morse med en ny bikini från Panos! En läcker sak i svart och vitt och med dödskallar på. Den passade för övrigt perfekt. MiML har blick för sådant. Han är en ovanlig man som verkligen är duktig på att i klädbutiker köpa presenter till hustrun . Så här ser han uppenbarligen på sin fru. Eller önskedrömmer han kanske?


Kommentarer
Postat av: John

Grattis!=)

2008-07-06 @ 18:34:17
URL: http://livetenligtjohn.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaameendå gumman, här går man och glömmer din födelsedag !!! Grattis tjejen !

2008-07-14 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0