Jag har gjort en Sofia!

På en snabb köprunda på lunchen idag gjorde jag en Sofia. Företeelsen har jag uppkallat efter yngsta dottern som har en sällsynt förmåga att köpa två av en. Dvs om hon hittar ett klädesplagg hon gillar i en viss färg så tenderar hon att då köpa ett plagg till, likadant fast i en annan färg. Vet inte hur många gånger hon gjort detta och lika många gånger har jag ifrågasatt det smarta i detta beteende.. Idag gick jag själv på exakt samma grej.  (Sofia förlåt mig, jag tar tillbaka allt!) På rea på Indiska hittade jag en söt och läcker vit sommarklänning. Och innan jag själv hade fattat hur det gick till hade jag köpt den. Och dessutom en exakt likadan i svart. Eftersom jag hatar att prova kläder på lunchen försäkrade jag mig om att det fungerade med öppet köp. Väl hemkommen och efter middagen skulle jag visa mina fynd för MiML. Och vad upptäcker jag? Den svarta hade en annan (mindre!) storlek. Fan också. Den vita var i och för sig ok och skillnaden mellan de bägge är i storlek hårfin, men imorgon är det jag som får knalla tillbaka med den svarta och hoppas att också den finns i "M"!  De ser nästan ut som nedanstående, dock inte fullt ut!


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en bra kväll :D

2008-07-02 @ 20:53:25
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Malin

På den här sidan hittade jag massa bra tips när det gäller layouten på bloggen;

http://www.designadinblogg.se/

Ha en trevlig dag :)

2008-07-03 @ 09:49:46
URL: http://malinaspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0