Marknad i Santa Pola

Fortfarande med stor prilla under överläppen (Herpesattacken!) begav jag och dottern oss ut på jakten efter lördagsmarknaden i Santa Pola. MiML låg hemma med magsjuka och det var bara jag som hade en prilla under överläppen! Efter att ha kört runt och fram och tillbaka i ca 1 tim hittade vi slutligen fram till marknaden! Det var en av de varmaste dagarna så vi hade ju verkligen valt en bra dag att gå runt på marknad i. Bästa köpet var nog varsin solfjäder! 3 euro styck, men de gjorde verkligen nytta! MiML hade piggat på sig när vi kom hem, men följde ändå inte med till poolen där Sofia och jag avslutade eftermiddagen. På kvällen gjorde hon en underbar sallad med chevreost! Nu börjar hon tröttna på umgänget med gamlingarna och ser fram emot kompisens ankomst på måndag. Sofia och jag lyckades för övrigt tråckla fram bilbältena i baksätet på hyrbilen, det var en riktig övning det också. Natti! Jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0